Facebook w biznesie
Program:
1. Biznesowe wykorzystanie mediów społecznościowych:
- trendy w Polsce
- trendy na świecie
- dostępne kanały społecznościowe i różnice między nimi
- case study – jak to robią najlepsi?
2. Zarządzanie stroną na Facebooku:
- aktualne zmiany w algorytmie
- niezbędne ustawienia fanpage’a
- analiza statystyk fanpage’a
3. Komunikacja na Facebooku:
- posty, które angażują
- video na Facebooku
- jak wykorzystać Facebook Live?
4. Podstawy reklamy na Facebooku:
- dostępne formy reklamy
- wybór targetowania i budżetu
- teksty reklamowe, które przyciągają uwagę
- elementy graficzne wykorzystywane w reklamie
5. Tworzenie spójnych elementów graficznych:
- zasady tworzenia spójnych elementów graficznych
- programy do tworzenia grafik dostępne online
- programy do tworzenia video dostępne online
- case study – jak to robią najlepsi?
6. Zarządzanie sytuacją kryzysową na Facebooku:
- kiedy mamy do czynienia z sytuacją kryzysową?
- jak poradzić sobie z kryzysem?
- przykłady nieprawidłowych działań kryzysowych
- case study – jak to robią najlepsi?
7. Analiza działań na Facebooku:
- statystyki fanpage’a
- monitoring mediów i dostępne narzędzia do monitorowania
Cele:
Celem szkolenia jest pokazanie możliwości biznesowych, jakie daje prowadzenie strony na Facebooku. Podczas szkolenia uczestnik zapoznaje się z najnowszymi zmianami dotyczącymi Facebooka, działania jego algorytmów i zasad komunikacji z klientami. Uczestnik uczy się podstaw reklamy, dzięki której będzie mógł lepiej trafić do swoich obecnych i potencjalnych klientów. Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił w sposób efektywny prowadzić stronę na Facebooku, komunikować się ze swoją społecznością oraz tworzyć reklamy skierowane do potencjalnych klientów.
Adresaci:
Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli firm, przedsiębiorców, specjalistów odpowiedzialnych za działania w mediach społecznościowych praz dla freelancerów i pracowników agencji PR.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie udziału w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze Kolegium w Inowrocławiu lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o kurs.
Termin i miejsce:
- ilość godzin: 8,
- miejsce: Kolegium Nauk Społecznych WSG w Inowrocławiu
Koszt: 805 zł