Marketing i Rynek

Marketing i Rynek

Cel studiów:

Celem studiów jest wyposażenie słuchaczy w podstawową wiedzę i umiejętności z zakresu marketingu i dostarczenie umiejętności koniecznych do zastosowania narzędzi marketingowych, aby  skutecznie  działać na współczesnym rynku. Oprócz podstawowych zagadnień marketingowych słuchacze poznają metodyi techniki marketingowe, które pozwolą wyprzedzić konkurencję i dostosować przedsiębiorstwo do nowoczesnych i efektywnych metod zarządczych. Słuchacze będą potrafili opracować skuteczną strategię marketingową, tworzyć badania i analizy rynkowe oraz wykorzystywać je w strategii marketingowej. Jednym z kluczowych elementów studiów podyplomowych będzie tworzenie wizerunku firmy i przełożenie go na skuteczną komunikację z rynkiem.

Adresaci studiów:

Adresatami studiów są pracownicy wszystkich szczebli realizujący zadania z zakresu marketingu oraz reklamy posiadający wykształcenie wyższe a także wszyscy zamierzający podjąć pracę w tym zakresie. Ponadto studia podyplomowe kierowane są również do osób prowadzących własną działalność gospodarczą oraz właścicieli firm, którzy chcą osiągnąć swe cele marketingowe.

Korzyści dla słuchaczy:

Uczestnicy studiów zdobędą podstawową wiedzę i umiejętności służące do efektywnego stosowania instrumentów i analiz służących ocenie i badaniu rynku, a także dostosowywania produktów zaspokajających potencjalnych odbiorców. W trakcie studiów słuchacz pozna nowoczesne metody i techniki reklamy pozwalające usprawnić dotychczasowy zakres działania i uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku.

Wykładowcy:

Zajęcia na studiach prowadzone są w nowoczesnej i aktywnej formie ćwiczeń, treningów, symulacji oraz multimedialnych wykładów. Wszyscy wykładowcy mają doświadczenie w zakresie marketingu, reklamy a także rynku. Posiadają oni niezbędne wykształcenie oraz umiejętności w tym zakresie.

Program studiów obejmuje:

  • Podstawy marketingu
  • Marketing Mix
  • Komunikacja z rynkiem z wykorzystaniem Marketingu Mix
  • Badania marketingowe - metody i techniki badawcze
  • Tworzenie strategii marketingowej
  • Analiza strategiczna rynku
  • Skuteczna sprzedaż
  • Przywództwo w biznesie
  • Wizerunek firmy
  • Trening kreatywnego myślenia
  • Wystąpienia publiczne
  • Nowoczesne działania marketingowe
  • Marketing internetowy i social media
  • Komunikacja marketingowa (PR, reklama, sponsoring)
  • Zachowania nabywców
  • Miejsce marketingu w strukturze firmy – menager marketingu

Forma zaliczenia:

  • Projekt zaliczeniowy w formie prezentacji
  • Test z wybranych zagadnień programowych

Liczba godzin: 167

Czas trwania studiów: 2 semestry

Aktualności

KONTAKT

Kolegium Nauk Społecznych
Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy
Ul. Świętokrzyska 6
88-100 Inowrocław

Newsletter

Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze informacje

PARTNERZY WSPÓLNIE TWORZYMY JAKOŚĆ

  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • LOGON SA
  • Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz SA Holding
  • BZWBK
  • Mobica
  • PIT
  • Sunrise System
  • Pracuj.pl
  • Rewital
  • Eurodesk
© 2024 Wyższa Szkoła Gospodarki