Marketing strategiczny
Program:
1. Misja, procesy i zadania marketingu strategicznego.
2. Rynek - wymiary - podmiot, przedmiot, przestrzeń.
3. Narzędzia - procedury, strategie, pozycjonowanie.
4. 5 sił Portera.
5. Marketing mix – zasady.
6. Zasada 4P+ 3P.
7. Warsztat – marketing strategiczny cz.1.
8. Produkt - cykl życia.
9. Współczesne podejście do marketingu - formuła 4C.
10. Analiza marketingu - dystrybucja, polityka cenowa, kwartyle cenowe, promocje.
11. Reklama - analiza responsywna postrzegania reklamy na przestrzeni ostatnich 20 lat.
12. Reklama - elementy, przekaz, długowieczność, analiza słów, nieuczciwa reklama.
13. Metafory w reklamie.
14. Marketing niestandardowy.
15. Wydatki najmłodszych, a świadomość konsumencka.
16. Warsztat – marketing strategiczny cz.2.
17. Crowd marketing
Cel:
Praktyczne i teoretyczne wprowadzenie do marketingu strategicznego.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie o ukończeniu kursu wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy WSG.
Adresaci kursu/szkolenia:
Kurs skierowany jest do osób pracujących w działach marketingu, a także do osób chcących poznać zasady marketingu strategicznego w procesie rozwoju swoich przedsiębiorstw.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o szkolenie.
Egzamin / zaliczenie:
- zaliczenie na podstawie systematycznego udziału w zajęciach.
Termin i miejsce:
- liczba godzin: 8
- tryb wieczorowy/weekendowy
- miejsce: Kolegium Nauk Społecznych WSG w Inowrocławiu
Koszt: 640 zł