Strategie skutecznej sprzedaży
Program:
1. Rozwój osobowości sprzedawcy:
- analiza swoich zasobów
- kluczowe kompetencje sprzedawcy
- rola wartości w procesie sprzedaży
- przekonania (wspierające i ograniczające)
- niedoceniona mowa ciała.
2. Budowanie relacji z klientem:
- psychologia komunikacji
- techniki i strategie sprzedaży w kontaktach z klientem
- profile klientów
- rozmowa telefoniczna.
3. Zarządzanie spotkaniem handlowym:
- tworzenie przewagi konkurencyjnej
- ustalanie zasad spotkania
- umiejętność patrzenia oczami klienta i podążania za nim
- budowanie argumentacji sprzedażowej.
4. Negocjacje:
- strony negocjacji i cel partnerów negocjacji
- strategie negocjacyjne
- role w procesie negocjacji
- reguły negocjacyjne
- negocjacje, jako gra psychologiczna.
5. Zarządzanie sobą i swoimi zadaniami:
- planowanie i organizacja pracy sprzedawcy
- efektywne zarządzanie zadaniami i poziomem ich realizacji
- określenie siły priorytetów.
6. Prezentowanie rozwiązań i zamykanie sprzedaży:
- przygotowanie rozwiązania dla klienta
- styl prezentacji sprzedażowej
- techniki radzenia sobie z obiekcjami klienta
- sprawdzanie gotowości klienta
- taktyki w zamykaniu sprzedaży.
Cele:
Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy z zakresu innowacyjnych technik sprzedaży. Doskonalenie warsztatu i podniesienie świadomości handlowej, która przynosi konkretny rezultat biznesowy. Uczestnik kursu ukształtuje prawidłowo postawę i świadomość handlową, otrzyma innowacyjną wiedzę z zakresu strategii i technik sprzedaży, dowie się jak przejmować kontrolę nad procesem sprzedaży. Nauczy się zarządzać swoimi zadaniami, pozna skuteczne strategie negocjacyjne oraz zapozna się tajnikami prezentowania rozwiązań klientowi.
Adresaci:
Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do osób zajmujących się handlowaniem, właścicieli firm, a także do wszystkich, którzy są zainteresowani poznaniem zawodu sprzedawcy i jego tajników. Do tych, którzy chcą się rozwijać w tym zawodzie i szukają nowych inspiracji do podniesienia własnej efektywności.
Świadectwo kwalifikacyjne:
Certyfikat uczestnictwa w kursie wystawiany przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Formalności i zgłoszenie:
- zgłoszenia można dokonać w biurze lub wypełniając formularz zgłoszeniowy
- podpisanie umowy o szkolenie.
Egzamin / zaliczenie:
- test
- rozwiązywanie problemu sprzedażowego lub przygotowanie prezentacji rozwiązania językiem ulgi.
Termin i miejsce:
- ilość godzin: 48
- tryb weekendowy
- miejsce: Kolegium Nauk Społecznych WSG w Inowrocławiu
Koszt: 1 380 zł